Hlavne menu We are sorry, but magazine AMMO is suspended. Here is just read-only access to the articles archive. Some features are removed because they were outdated, pointless in read-only (voting and pools), or it was missused by spammers (comments) etc. Now the webpages aren't maintained so when something will get broken most probably it won't be fixed at all. If you liked our magazine then please make donation with paypal so we can pay for traffic on this server.

TOP Výuka
01 Maľované krížovky 103 bodov
02 OpenGL, lákadlo 38 bodov
03 MySQL (+ použitie Visual C++ a PHP) 28 bodov
04 OpenGL, časť 1 21 bodov
05 Huffmanove kódovanie 19 bodov
06 Pascal, časť 1 18 bodov
07 Ako tlačiť s HP 16 bodov
08 Základy HTML časť 2 16 bodov
09 Základy HTML časť 3 13 bodov
10 Hry pre nenáročných + zdrojáky 10 bodov
11 OpenGL, úvod 8 bodov
12 Faktúrka v4.0 + zdrojáky v MS Visual C++ 6.0 7 bodov
13 OpenGL – Intermezzo 1 7 bodov
14 OpenGL povinná literatúra 6 bodov
15 Základy HTML časť 1 6 bodov
Najnovsie clanky
Kvalitné služby podľa skúseností iných - TopSlužby.sk
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť
Neverwinter nights
Children Of Bodom-Hatebreeder
Kult Duny - 6. časť (Bonus)
Kult Duny - 5. časť (Filmy, Hry)
Dobré ráno. (morc certa, hora incerta...)
Kult Duny - 4. časť (Knihy 2/2)
Stretnutie Spoločenstva Tolkiena
GRAVE DIGGER – Knights Of The Cross
Kult Duny - 3. časť (Knihy 1/2)
Kult Duny - 2. časť (Pojmy)
Kult Duny - 1. časť (Úvod)
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka
Jackass
Vsetky clanky
Airsoft - Specnaz [4 clanky]
Básne [6 clankov]
Fantázia [4 clanky]
Filmy a DVD [51 clankov]
Hardware [10 clankov]
Hry [170 clankov]
Hry, návody [6 clankov]
Hudba [8 clankov]
Internet [7 clankov]
Knihy [6 clankov]
O AMME [4 clanky]
Pandemonium [10 clankov]
Poviedky [14 clankov]
Programy [18 clankov]
Rôzne [8 clankov]
Technické [3 clanky]
Úvahy [8 clankov]
Výuka [50 clankov]
Ako tlačiť s HP
Algoritmy v grafoch
Fake2
Faktúrka
Faktúrka v4.0 + zdrojáky v MS Visual C++ 6.0
Fract
HLSaver
Hry pre nenáročných + zdrojáky
Huffmanove kódovanie
IPicture2 & aggresiveoptimize.h
Maľované krížovky
MySQL (+ použitie Visual C++ a PHP)
OpenGL - GLWnd
OpenGL AMMO Saver
OpenGL povinná literatúra
OpenGL – Intermezzo 1
OpenGL, časť 10
OpenGL, časť 11
OpenGL, časť 12
OpenGL, časť 13
OpenGL, časť 14
OpenGL, časť 15
OpenGL, časť 16
OpenGL, časť 17
OpenGL, časť 18
OpenGL, časť 7
OpenGL, časť 8
OpenGL, časť 9
Opengl – Cloth Simulation
RenameR
SkinMagic
WinSocket Communication via VC++
viac...
Zábava [5 clankov]
Zdravie [15 clankov]
Celkovy pocet clankov: 407
Údajové štruktúry 
Výuka | Dna 3.1.2004 | Johny | 4 znamky, priemer 3.00 | 8075 videni | 1018 WAP videni

Tak sa volá jeden predmet, ktorý sa mi na začiatku celkom pozdával, ale potom sa to premenilo na bezduché robenie semestrálok. OK, možno sa človek pri tom niečo aj naučil, ale určite sám, lebo polopate vám to nikto nemal snahu vysvetliť. Je tu popis troch semestrálok aj s dokumentáciou, všetko z tohto roku. Snáď vám to pomôže rozšíriť si obzory, alebo si rozmyslieť kam podáte prihlášku na školu ;o).

Udajove struktury, udajovky, Údajové štruktúry, údajovky, norbert, norbi... -> len zopár hesiel, aby pri hľadaní v nete sa ľahšie našla táto stránka...

Všetky sú robené vo visual c, ale s menším úsilím by sa dali prerobiť aj do buildera. Prvé dve by mali byť OK, za to som mal plný počet, tá tretia neviem, to som sa už nedozvedel.

Prvá semestrálka zadanie:

Implementovať typ RealSet ako množinu reálnych čísel, implementovať metódy vytvor, zruš, vložInterval, vyberInterval, obsahuje, jePodmnožina, jePrázdna, prienik, zjednotenie. Typ RealSet implementovať pomocou jednostranne zreťazeného zoznamu List, ktorý obsahuje metódy vytvor, zruš, dajPrvy, vlozPrvy, vyberPrvy, prehliadka, dajNasled, vlozNasled, vyberNasled, akcia.
Funkčnosť otestovať v nejakom demonštračnom programe.


Druhá semestrálka zadanie:

Veľká požičovňa DVD uvažuje o zavedení informačného systému. Navrhnite a implementujte demonštračný systém evidencie DVD a výpožičiek. Tento systém bude umožňovať použitie základných administratívnych úkonov, ktoré budú neskôr poskytnuté vo finálnej verzii informačného systému požičovne.

Pre každý DVD titul evidujte nasledovné údaje:
názov filmu
režisér filmu
žáner filmu
číselný kód DVD
celkový počet kusov
počet kusov, ktoré je ešte možné zapožičať
cena za zapožičanie

Pre každý požičaný titul evidujte:
meno človeka, ktorý si ho zapožičal
dátum zapožičania
dátum predpokladaného vrátenia DVD

Každý zákazník si môže naraz zapožičať len 2 tituly DVD. Pri zápise výpožičky je splnenie tejto podmienky nutné overiť.
Informačný systém musí umožňovať tieto základné operácie (operácie sú zoradené podľa početnosti ich využívania):
1. vyhľadanie zadaného titulu, pričom DVD hľadáme najčastejšie podľa jeho názvu a výnimočne podľa číselného kódu. Po nájdení tituluje potrebné zobraziť všetky evidované údaje
2. vykonanie záznamu o zapožičaní DVD
3. vykonanie záznamu o vrátení DVD
4. zápis daného počtu DVD do evidencie
5. vyradenie daného počtu DVD z evidencie
6. výpis evidovaných titulov v abecednom poradí podľa názvu

Implementujte popísaný evidenčný systém a demonštrujte jeho funkčnosť. Pri implementácii dbajte na časovo efektívnu realizáciu požadovaných operácií a pamäťovú náročnosť použitých údajových štruktúr. V dokumentácii uveďte výpočtovú zložitosť jednotlivých operácii.


Tretia semestrálka zadanie:

Vznikajúci obchodný reťazec potrebuje pre potreby svojich predajní vytvoriť pokladničný systém evidencie a predaja tovarov.

Pre každý druh tovaru sú evidované nasledujúce údaje:
Názov tovaru
Cena tovaru
Počet kusov tovaru v predajni
Počet kusov tovaru na sklade

Predpokladá sa, že v systéme je približne 30000 druhov tovarov.

Vytvorte demonštračný program činnosti tohto systému, pričom sa požaduje, aby boli k dispozícii nasledujúce operácie:

Začiatok nákupu - začatie nákupu nového zákazníka.

Predaj tovaru - na základe nasnímaného čiarového kódu EAN sa vyhľadá daný tovar v evidencii. V prípade úspešného hľadania sa cena tovaru pripočíta k celkovej cene nákupu a počet kusov tovaru v predajni sa zníži o zakúpené množstvo. Ak počet kusov tovaru v predajni klesne pod 10 kusov, systém túto skutočnosť oznámi obsluhe, ktorá zabezpečí doplnenie tovaru zo skladu.

Storno - zrušenie danej položky v aktuálnom nákupe. Pri tejto operácii je samozrejme potrebné opraviť i počet kusov tovaru v predajni.

Ukončenie nákupu - ukončenie nákupu aktuálneho zákazníka spolu s vypísaním pokladničného bloku, ktorý obsahuje zoznam názvov všetkých zakúpených tovarov s ich cenou a celkovú sumu nákupu.

Najfrekventovanejšou operáciou je predaj tovaru (rádovo desaťtisíce predajov denne), a preto je potrebné, aby táto operácia pracovala s najväčšou možnou rýchlosťou.
Systém musí poskytovať evidenciu počtu nakupujúcich a tržieb za sledované obdobie (Užívateľ má možnosť vymazať evidenciu. Sledovanie prebieha až do ďalšieho vymazania evidencie).


Tým, že stiahnete nasledujúci súbor, získate zdrojáky, dokumentáciu a skompilované semestrálky.. Je možné, že sa nabudúci rok zmenia, ale určite sa nezmenia použité údajové štruktúry ako list, strom, stack, atď.

http://www.softsklad.host.sk/c/us2003FRIza.zip


Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa
Najnovsie clanky od tohto redaktora