Hlavne menu We are sorry, but magazine AMMO is suspended. Here is just read-only access to the articles archive. Some features are removed because they were outdated, pointless in read-only (voting and pools), or it was missused by spammers (comments) etc. Now the webpages aren't maintained so when something will get broken most probably it won't be fixed at all. If you liked our magazine then please make donation with paypal so we can pay for traffic on this server.

TOP Hry, návody
01 C&C Generals Zero : Hour 35 bodov
02 Diablo, návod 17 bodov
03 Liero, návod 10 bodov
04 Goblins III, návod 6 bodov
05 UFO, návod 4 body
Najnovsie clanky
Kvalitné služby podľa skúseností iných - TopSlužby.sk
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť
Neverwinter nights
Children Of Bodom-Hatebreeder
Kult Duny - 6. časť (Bonus)
Kult Duny - 5. časť (Filmy, Hry)
Dobré ráno. (morc certa, hora incerta...)
Kult Duny - 4. časť (Knihy 2/2)
Stretnutie Spoločenstva Tolkiena
GRAVE DIGGER – Knights Of The Cross
Kult Duny - 3. časť (Knihy 1/2)
Kult Duny - 2. časť (Pojmy)
Kult Duny - 1. časť (Úvod)
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka
Jackass
Vsetky clanky
Airsoft - Specnaz [4 clanky]
Básne [6 clankov]
Fantázia [4 clanky]
Filmy a DVD [51 clankov]
Hardware [10 clankov]
Hry [170 clankov]
Hry, návody [6 clankov]
C&C Generals Zero : Hour
Diablo, návod
Goblins III, návod
Liero, návod
UFO, návod
Hudba [8 clankov]
Internet [7 clankov]
Knihy [6 clankov]
O AMME [4 clanky]
Pandemonium [10 clankov]
Poviedky [14 clankov]
Programy [18 clankov]
Rôzne [8 clankov]
Technické [3 clanky]
Úvahy [8 clankov]
Výuka [50 clankov]
Zábava [5 clankov]
Zdravie [15 clankov]
Celkovy pocet clankov: 407
Gobliiins, návod 
Hry, návody | Dna 3.9.2001 | Censored | 2 znamky, priemer 1.00 | 7623 videni | 995 WAP videni

Každá poriadna hra si zaslúži návod, a preto tu máme aj Gobliiins. Hrať iba s návodom vás pripraví o veľa zábavy, ale problémik sa občas nájde... Pre nedočkavcov najprv kódy do úrovní:
VQVQFDE
ICIGCAA
ECPQPCC
FTWKFEN
HQWFTFV
DWNDGBW
JCJCJHM
ICVGCGT
LQPTCJU
HNWVFKA
FTQKULD
DCPLPMG
EWDGONK
TCNGTOV
TCVQRPM
IQDNKQO
KKKPURE
NGOGKSP
NNGWTTO
LGWFGUS
TQNGFVC

Kódy sa môžu troch líšiť od uvedených inde, pretože je tam započítaná aj hodnota života. Ale teraz poďme zachrániť kráľa.
Prvý level je very easy. Hornym (rohatý chlapík, ďalej H) buchnite do brány s lebkou, spadne roh. Šašom (ďalej Š) ho zoberte a zatrúbte na ňom, spadne vetvička. Dedkom (D) na ňu zakúzlite a máte krompáč, berte ho a ide sa.
D zakúzli na úplne pravé jablko a na druhé z ľava. H do nich udrie a spadnú. Š ich zoberie a použije na prázdne miesto v moste. Potom zoberie krompáč a použije ho na lesknúce sa miesto v kameňoch. Zoberte diamant a hajde.
Použite diamant na dvere. Eto vsio.
D začaruje na mäsožravú rastlinku vľavo. Š zoberie ľavú z dvoch nádobiek a použije ju na rastlinku vpravo (mala by vyletieť mucha a rastlinka ju zožerie, ak tak nie je, použite druhú nádobku). Teraz H vyšplhá po ľavej rastlinke na stôl (pri šplhaní musíte stáť blízko alebo pod predmetom, na ktorý šplháte) a udrie do knihy (pre srandu môžete jednu drisnúť aj čarodejníkovi). Š použije diamant na čarodejníka, ten vám otvorí cestu, ale chce od vás Airainov hríb, Pavúčí elixír a rastlinu s lebkou.
D začaruje na malý vyčnievajúci kúsok pri pravej ruke sochy. H po ňom vylezie a udrie sochu do oka. Š sa postaví na jazyk a D začaruje na znak nad sarkofágom a uteká k Š. H buchne zase do oka a sú v bezpečí. Blázon sa zľakne, múmia sa zarehoce, vráti sa a hríb je náš.
H vylezie po pavučine prostredného pavúka (z prostrednej plošiny) a zatiahne za pravú voľnú pavučinu, aby pavúka vytiahol hore (raz sa mi stalo, že to bola ľavá, ak jedna nevyjde, skúste druhú). Š zoberie pištoľ a použije ju na pravého a potom na ľavého pavúka (ak to nejde, jednoducho použite pištoľ pod ľavým pavúkom). Potom zoberie vankúš a položí ho pod stredného pavúka. D začaruje na stredného pavúka, vypadne elixír. Š berie a jedem.
D začaruje na vrecko, Š ho zoberie a použije na poli. H buchne do strašiaka, aby odplašil vtáky. Toto si musíte pripraviť. Vtáky treba odplašiť skôr ako vyzobú semienka. D začaruje na pravý obláčik (na pravom konári stromu), spŕchne a rastlina je vaša. Ibaže zjaví sa čarodejník a pekne s vami vymrdá, lebo vám všetko zoberie a zavrie vás do cely. Hnusák hnusný.
D začaruje na kostru, tá vyhodí kosť. Teraz začaruje na kosť a máme flautu. Š použije flautu na hada. H vylezie hore a buchne do kopy kameňov úplne vpravo. Teraz už viete, kde postaviť D a potom Š, aby ich katapultovalo hore. (pre srandu môžete použiť so Š džbán, je to pecka)Toto sa stane zvedavým goblinkom...
So Š choďte po ľavom kraji obrazovky po mäso a použite ho na psa. Vsio.
Použite mäso na prvú dieru v strome, potom zoberte sieťku. D začaruje na malú vetvičku s tromi lístkami. Teraz môžete Š a D katapultovať hore, keď sa H zavesí na ten malý kúsok trčiaci z konára. D začaruje na štupeľ vľavo a Š ním potom zapchá jednu z dvoch dier hore. Teraz to chce dobre načasovanú akciu. Keď H vrazí vtákovi vpravo dolu, Š musí hneď ako sa dá použiť sieťku na voľnú dieru. Chytili sme ptáka (nebojte, nie je to vták ojoják) a ideme ďalej.
Opäť treba dobre časovať. Š a D idú cca do stredu obrazovky, opäť po ľavej strane, aby psisko nebrechalo. Š použije vtáka na psa, D rýchlo na psa začaruje a cesta je voľná. H nech zabúcha na dvere, ale nie hlavné, tie vľavo.
Š zoberie pero z kalamára a pošteklí kostru na nohe. Potom nech zoberie fľašu s loptou (tá vecička vpravo) a nech ide ku kľúču, automaticky tú hračku podá kostre a tá ho nechá zobrať kľúč. Použije kľúč na klietku a myšiak môže zdrhnúť. D začaruje na pero (z kalamára) a máme mucholapku. O chvíľu vletí mucha/včela a Š ju mucholapkou zamorduje. D začaruje na mŕtvolku a máme šípku. Š ju použije na obraz čarodejníka (dostane to do ľavého oka, cha chá) a zoberie voodoo bábku kráľa. Vezme elixír (žltá fľaštička pri kostre) a fičíme.
D začaruje na koreň stromu. Š zoberie vábničku, vyjde na strom a použije ju. Keď vták vysedí vajcia, H buchne do vyskočeného vajca a D naň zakúzli. Potom D začaruje na húkačku. Š príde asi na úroveň za čarodejníkovým kotlom, použije elixír a neviditeľný prejde k D. Teraz postavte H tam, kde Š použil elixír. Š zoberie mrkvu a použije ju na myšiu dieru. D zakúzli na ňuchajúcu myš. Nasleduje prekvapko (najmä pre čarodejníka) a H sa prešmykne k svojim druhom.
D zakúzli na plochý kameň pri ľavej nohe dolmenu. Š zoberie palicu a strčí ju do jamky hore pri pravej nohe dolmenu, potom zoberie krhlu. Keď spojíte najkrajnejšie trsy dolu myslenou čiarou, na ich úrovni leží ešte jeden. Polejte ho a ešte aj ten úplne ľavý. D začarujte na oba. H buchne do mrkváča, Š berie kľúč a odomkne. (môžete poliať a zakúzliť na všetky mrkvy, jedna skrýva prekvapko, ktoré vás vylieči)
H udrie do dela a potom do gulí (delových). Š zoberie guľu (ak sa nedá zobrať, kliknite vpravo od gule, u mňa to zabralo) a hodí ju do dela. H buchne ešte raz, aby delo mierilo hore. Š zoberie zápalky vpravo hore a odpáli delo. H zase buchne do dela. Š zapáli pod kotlom oheň, vezme padnutú mrkvu a nabije ju do dela. Hlaveň treba nastaviť vodorovne (H buchne). Odpáľte, vôňa varenej mrkvy zobudí myšiaka. Zopakujte procedúru získania mrkvy. D na mrkvu zakúzli a máme „trúbu“. Š ju použije na myšiaka a ten vám vyčaruje paličku. Š ňou udrie na gong, zoberie objavené olovko a je to.
Š položí kameň na krížik vpravo. D naň dvakrát zakúzli. Potom zakúzli na malú palmičku vľavo, premení sa na krompáč a H doňho udrie. Š teraz použije olovko cca v strede (na dolnom poschodí). Ak vám Š ukáže prstom, berte krompáč a kopte štyri razy.
Uch, toto bude celkom fuška. H buchne do dreva vľavo. Š použije polienko na pascu. D ide dole k drakovi, ale počká na schodoch. Robte veci vždy až potom, keď drak pomyká hlavami, aby vám nepripálil prdel (ale ak sa dlho nehýbe, kašlite na to, raz vám môže podkúriť). D zakúzli na vrecko a zdrhne, potom zakúzli na poleno. Teraz treba dobre pripravenú a načasovanú ekšn, ale nebojte, v prípade neúspechu sa dá opakovať. Keď na hornom poschodí použijete vrecko so semienkami, priskacká noha. Okamžite ako Š rozsype semienka, zoberte sprej (premenený z polena) a postriekajte nohu (keď sa otáča na ľavej strane). Berte nohu a spomenutým spôsobom ju položte tam, odkiaľ ste brali mešec. Drak nohu uflambuje (doslova) a grilovanú labku zoberte. Teraz ju Š musí použiť na druhú pascu, ktorá je za tou prvou. Už môže ísť bez obáv po meč (vlastne dýku). Tú už známym spôsobom dá pripáliť drakovi, vezme ju nazad a hijó ďalej.
Š horiacou dýkou zapáli kruh v strede sochy. Potom ide na pravú ruku a tam automaticky položí figúrku kráľa. Keď ju socha spáli, ostane po nej kľúč. Ten Š fukne soche z druhej ruky do ucha. Teraz sa už len všetci traja postavia soche na pravú ruku a tá ich odčaruje. (Tento level ma asi najviac frustroval. Tfuj.)
Takže kráľ je už zdravý, ale naši pišišvoríci ešte musia nájsť najvyššiu zbraň (uštíte sa, keď zistíte, že táto ničiaca vecička je... to až v ďalšom leveli). Š zoberie mydlo (tá kocka hore) a použije ju na psiska pisára. Potom naňho použije falošný nos (tá gulinka hore). H buchne do banánov, Š vezme padnutý banán a zas ho použije na psiska. Psisko sa premení a venuje nám knihu o čarodejníctve. Š ju zoberie, D zakúzli na mreže brány a hor sa na cestu.
D začaruje na ten malý šťudlík trčiaci zo zeme pod uchom sochy a H do vylezenej páky buchne. D začaruje na štopeľ v uchu obra. Š použije knihu čarodejníctva na ucho, obor sa zasmeje a cesta je voľná. Š zoberie misku a položí ju pod obrovo pravé (z nášho pohľadu ľavé) oko (kam padli slzy). Zase mu prečíta z knihy a získajú slzy. Teraz Š musí zobrať rybu. Tá je vľavo hore vo vežičke, trčí z nej malý kúsok. Položí rybu (návnadu) tam, kde predtým bola miska a ide nazad. Z veže vylezie bubák. Š neváha, berie slzy a použije ich na bubáka. Ten sa rozpadne a zjaví sa po ňom najvyššia zbraň. Áno, vidíte dobre, je to prak. Berte ho a drháme.
Teraz je to easy, keď viete vo co go. Š odstrelí banány, H udrie do páky. Pripláva ryba, všetci na ňu naskočia a padáme (vlastne plávame).
Level bohužiaľ posledný, zúčtovanie s čarodejníkom (nemal goblinkom robiť zle, banán jeden). Ak ho bez návodu zvládnete na prvý raz, ste dobrí. Poďme naňho. D zakúzli na plochý kameň (svetlej farby, ťažšie ho rozoznať) vľavo od vreca a máme rebrík. Š odstrelí prakom lano (vľavo hore) a potom strelí do kakaného čarodeja. Ten sa zmení na harpiu a Šašinka nám unesie. Berte D a začarujte na čarodeja :) Teraz sa premení na pseudokorytnačku a Deduško je v jeho pazúroch. Berte so Š lano a zaveste ho na pazúr/osteň trčiaci z horného krídla (je nekreslený svetlejšie). H vylezie hore a uvalí jednu škaredníčke korytnačke. Tá sa zmení na pavúka a Hornyho zamotá do pavučiny. Š ho oslobodí strelou z praku, ale nie do pavúka, lebo by ste skončili! Streľte na Hornyho, ten padne a je voľný. Š zoberie vrece a položí ho na zem (nie na kostru) pod čarodejníka a ostane pri ňom. Teraz je rad na D. Zakúzli na pavúka, ktorý sa zase premení, tentoraz na tri malé pavúčence, ale tie malé hnusy poskáču do vreca, ktoré musí Š chytro zobrať. Fajn. Hocikde použite už plné vrece, naša trojka sa vyteší a môžete sledovať outro. Síce outro ako outro, ale je.


Premena3 - Klikni a zvďż˝?�� sa Premena 1 - Klikni a zvďż˝?�� sa Premena 2 - Klikni a zvďż˝?�� sa Náš hnusný ?arodejník - Klikni a zvďż˝?�� sa Nieeee, už mi neukazujte Piterkovu fotkuuu - Klikni a zvďż˝?�� sa Áno, chutilo mi :) - Klikni a zvďż˝?�� sa Ako zobudi? Myšiaka? (a nezabi? ho pri tom?) - Klikni a zvďż˝?�� sa Premena 4 - Klikni a zvďż˝?�� sa
Najnovsie clanky od tohto redaktora
Podobne clanky